O Bana Çok Benzer oyuncuları arasında Türkiye'nin en ünlü isimlerini göreceğiz. Demet Akalın, Fatih Ürek, İrem Derici, İsmail Türüt, Kuşum Aydın ve daha onlarca isim bu programda izleyiciyi şakalayacak. Show tv ekranlarının yayım akışına yepyeni tek müsabaka dahil olmak üzere oldu..Haziran ayı içinde başlayacak meydana iştirak eden müsabaka ile ilgili bütün ayrıntılar haberimizde... O Bana Çok Benzer" olarak açıklandı. Programda tanınmış kişiler seçtikleri tek meslek dalının kılığına girecekler ve bizzat kendilerini gizlemeye çalışacaklar. Bizzat Kendilerini deşifre etmemeye çalışacak meydana iştirak eden tanınmış kişiler izleyiciye neşeli vakit geçireceğe benziyor. Programın sunuculuğunu kimin yapacağı da heyecan konusu olmaya başlismi. Nihai zamanların sunuculuk kapsamında f-gözde meydana iştirak eden isimlerinden Anıl İLter olabileceği iştirak eden söylemler aralarında. O Bana Tek Sürü aynı isimli programın yarışmacılarının kim meydana geldiği artık açıklanmadığından sizlerle paylaşamıyoruz. Bize iştirak eden veriler doğrultusunda yarışmacıların isimlerini bilgi sayfamızda izah edeceğiz. ''O Bana Çok Benzer" de hangi tanınmış kişiler ünlüler seçtikleri tek meslek dalının kılığına girecekler ve bizzat kendilerini gizlemeye çalışacak. Ünlülerle neşeli tek yazılım sizleri bekliyor.
O bana tek sürü aynı yarışmacıları kimler? Haziran ayı içinde yayına başlayacak meydana iştirak eden yarışmanın ismi "
O Bana Çok Benzer Canlı izle sayfamıza girerek yarışma saatinde Show Tv canlı izleyebilirsiniz.
Description: O Bana Çok Benzer Oyuncuları Kimler, O Bana Çok Benzer Ünlüler Kimler, O Bana Çok Benzer Show Tv

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Template Created by Sirma TV